30 sierpnia 2019

Gazetka na dobry początek

Nie lubię przygotowań do rozpoczęcia roku szkolnego. Dlatego mnie to drażni,że na siłę musimy zapełniać gazetki, żeby dzieci nie przychodziły "do pustych ścian". Na co dzień to moi uczniowie są dekoratorami ścian w sali - oni sami wiedzą najlepiej, które informacje i własnoręcznie wykonane plakaty powinny ozdobić ściany. Ozdobić i przy okazji stanowić niezwykłą pomoc na ich drodze do osiągania sukcesów.
Jedyna gazetka w sali, którą prowadzę bez szemrania to tablica z informacjami o tym, co czeka moich uczniów na języku polskim w najbliższym czasie. Stosowałyśmy je z Beatą w poprzednich latach i wiemy obie,że chętnie zaglądają i są spokojni,bo dokładnie widzą,co będzie się działo na kolejnych lekcjach. Taką właśnie przygotowałam dla moich uczniów.

                   




















Obdarowana zostałam jeszcze jedną gazetką na korytarzu. Zwykle zapychałam ją czymś,co było uniwersalne i mogło ją zapełniać przez cały rok. W tym roku postanowiłam władzę nad jej tworzeniem oddać dzieciakom.


Już zauważyłam zainteresowanie tą tablicą uczniów,którzy pojawili się w szkole, więc liczę na to, że będzie ona twórcza i pełna niezwykłych pomysłów. Osoby odpowiedzialne za kontrolowanie wpisów i dekoracji znalazły się szybciutko same. POWODZENIA w GAZETKOWYM TWORZENIU!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz